// Miss Mustache !

Ain Aisyah


Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice my own blogger .♥ HAMBA ALLAH ♥ Follow me okeyh? :D. 
FOLLOW ME .. ALLAHUAKBAR .. ALHAMDULILLAH .. SUBHANALLAH .. ASTARGFIRULLAH




♥ TINGGALKAN JEJAK SAYANG ♥


♥ BOOMSHAKALAKA ♥


♥ like & follow me ♥





The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Kenangan terindah

heyy , dah lama gua tak update blog ni kan ? manyakkk rindu ini bog maa ~ harini aku nak citer pasal kenangan sambut birthday aku .. dah lapuk dah sebenarnya citer aku ni .. masa aku form 2 time tu 9/11/2010 .. tak silap aku laa .. sekarang ni aku dah form 5 . senior bebb ! syokk woo buli2 budak junior . tapi aku rasa tak mungkin kowt aku akan jadi kaki buli .. sebab masa aku nak naik form3 aku pinah sekolah kat terengganu . tak syokkk ~ sebab tak de dahh geng2 yang sekepala ~ yang gila gila .. buat kes sama2 :'( oke dahh cukup .. sekarang ni aku nak citer pasal geng aku sambut befday aku . mula2 macam ni .. aku ni ada kelemahan .. kelemahan aku ni tak suka ingat nombor .. sebab tu subjek math aku paling TERROR lawannyer la kannn -,- mula mula masa aku bangun tidur , dalam pukul 4setengah pagi macamtu . awal tak aku bangun ? haha biasa lah tu .. budak asrama ~ lepas aku bangun ofc lahh mandi an ? lepas wa mandi , wa tidur balik sebab awal lagi masatu . bangun tidur solat subuh , lepas solat pi kantin asrama untuk breadpesss ~ dalam kul 7suku macam tu laa aku pun pi sekolah , alangkah terkejut nyaa member2 wa nyanyi lagu HAPPY BIRHTdAY TO YOU kat aku .. terkejut gak aku . tak teringat langsung yang haritu befday aku . haha aku pun cakap lahh tengkayu tengkayu ^^ memang ceria lah aku kat sekolah hoho . pada masa yang sama hati aku dupp dapp dupp dapp . sebab apa ? sebab aku takut kalau diaorang buat kejutan pelik2 kat aku . kejutan yang paling aku benci budak senior sound2 sampai nangis pastu ucap HAPPY BIRTHdAY ! puihhhh ~ tak suka lahh kalau orang buat kejutan macam tu , macam minta maki je ann ~ ok berbalik pada cerita .. dalam pukul 6petang adalah time makan malam budak asrama , tapi salah satu geng aku bawa makanan . so kiteorang pun makan2 pun . tapi an mengikut peraturan asrama , pukul 6 tu patut kosongkan asrama .. haha biasa lahh geng aku dah biasa dah buat kerja macam ni .. pastu dalam pukul 11 malam , time budak2 untuk masuk dalam dorm and tidur .. masatu aku bukak loker banyak giler kat member2 ucap bfday , haha apakkk ar memang terharu seyhh ! aku pun cepat2 naik katil buat2 tidur sebab mngikut firasat aku masatu geng aku akan bagi hadiah kat aku . sebab apa aku buat2 tidur ? sebab aku maluuu lahh haha rupa2nya firasat aku betol . geng aku bagi bantal peluk barnie kat aku .. dia orang cakap ain aisyah , kau jaga baik2 bantal ni taw . hoho masatu nak nangis pun ada tapi aku tahan jer lahh , malu doe kalau aku nangis depan dorang . haaaa itulah kenangan aku hehe . pastu aku ingat masa aku tak turun dari dorm ngan nadhirah , filzati , huda , hikmah and sape ntah aku tak ingat . masatu kena sembahyang maghrib jemaah , tapi setan apa ntah kerumun kat kiteorang malas nak sembahyang jemaah . kiteorang sembahyang bukannya tak sembahyang cuma tak berjemaah jer hehe . pastu ada senior ni yang memegang jawatan sebagai AJK SURAU . dia masuk dorm kiteorang pastu dia nak raba sorang2 sebab nak pastikan kiteorang ni uzur ke tak haha . weyy kalau dah buat macamtu ofc la aku ngaku aku tak uzur . haha giler tak nak ngaku . kawan aku die terlepas , masa senior tu raba dia ,  senior tu cakap 'kau uzur tak ? tak pakai pad pon' dia pun jawab 'ehhh janganlahh ! tak mandi wajib lagi lahh' haha geliga seyh otak dia ~ asal lah aku tak terpikir .. hermm tapi sekarang ia hanyalah kenangan ~ memang rindu giler ar ngan geng sekolah johor aku . bukannya tak best sekolah terengganu , tapi entahlahh macam tak sebati jer ngan jiwa aku . aku ramai member kat sekolah terengganu ni . tapi kan diaorang tak sama dengan member sekolah johor aku hee ~ i miss them gila2 wey :') ok dah ar , panjangnya aku tulis .. karangan BM aku pun tak panjang camni -,- papepon assalamualaikum & byebye


Older Post | Newer Post