// Miss Mustache !

Ain Aisyah


Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice my own blogger .♥ HAMBA ALLAH ♥ Follow me okeyh? :D. 
FOLLOW ME .. ALLAHUAKBAR .. ALHAMDULILLAH .. SUBHANALLAH .. ASTARGFIRULLAH




♥ TINGGALKAN JEJAK SAYANG ♥


♥ BOOMSHAKALAKA ♥


♥ like & follow me ♥





The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

cinta itu menyeramkan


anneyo haseyo sayo sayo sayo :3 hehe test cakap korea jap .. harini entry aku ialah , cinta itu mnyeramkan . apehal aku cakap macamtu ? sukati aku lahh ~ :p btw cinta itu kekadang menyakitkan , menggembirakan dan seumpama dengan tu lah . tak normal kalau dalam sesebuah percintaan itu tiada pertengkaran kan ? 

Cinta itu menyeramkan bila dalam sesebuah hubungan tiada kejujuran . Lagi menyeramkan bila kita dapat pasangan yang terlalu SETIA dan jenis BERDENDAM . Kalau dapat pasangan yang setia , memang bagus kan , semua orang nak kan pasangan yang setia . tapi yang jenis berdendam tu sangat bahaya . kenapa bahaya ? mengikut kajian aku melalui member2 aku punya cerita .. ia boleh menyebabkan seseorang menjadi fobia untuk bercinta .

Okea , aku nak cerita serba sedikit tentang kisah benar , ada seorang perempuan ni , dia duduk asrama .. btw perempuan ni jenis suka memainkan perasaan lelaki atau bahasa saintifik nya ialah PLAYGIRL . Dia ni couple dengan seorang lelaki yang agak tua lah . jarak umur mereka dalam lingkungan belas2 tahun juga . Biasalah , semua budak asrama ni lebih suka makan makanan luar dari asrama . katanya makanan asrama tak sedap lah , masin lah , pahit lah , manis lah . Budak perempuan tu selalu juga suruh Bf dia beli kan makanan . kekadang kalau diaorang pergi date or shopping , lelaki tu la banyak keluar kan duit sebab perempuan tu jenis suka bershopping macam aku dan kaum2 hawa yang lain :p lelaki tu habiskan duit untuk perempuan tu dalam lingkungan ribu juga lah .. banyak kan ? Lelaki tu tak kisah pun , yang penting setia cukuplah . Lama kelamaan , perempuan tu pun tak nak dah bercinta dengan lelaki tu , bosan katanya .. biasalah orang dah tua .. dah berkedut katanya .. kalau kedut pergilah streka , insyallah akan tegang balik :p lelaki tu call perempuan tu berbelas kali , tapi itu hanyalah melenguhkan tangan lelaki tu je , dan menghabiskan kredit je . setiap call , asyik mailbox je . Timbullah perasaan dendam lelaki tersebut terhadap perempuan itu . Lelaki itu pun datang ke asrama dengan perasaan tak malu dan slumber badak je jerit2 panggil perempuan tu . Perempuan itu sangat takut , dan lelaki itu dapat diusir oleh pakguard & makguard disitu . tapi jangan terlalu senang hati lagi , lelaki itu merupakan seorang yang agak kaya dan mempunyai ramai anak buah , kira macam gengster celop juga lah . Lelaki tu pun ugut warden asrama tu dengan berkata "KALAU AKU JUMPA BUDAK SEKOLAH NI , AKU AKAN CULIK !" warden sekolah tu terkejut dan tak beri budak asrama keluar asrama sesuka hati dan tak beri budak asrama balik dengan bas . Untuk selamat kan dan amankan sekolah tu , budak perempaun tu atau EX GF lelaki tu pun pergi jumpa lelaki tu dan cakap " APA YANG KAU NAK ?" lelaki tu jawab " AKU NAK KAU BAYAR BALIK APA YANG AKU PERNAH BAGI KAT KAU" . selepas je diaorang jumpa , perempuan tu agak risau la .. sebab perempuan tu bukan keluarga yang senang , dia hanya keluarga yang sederhana . tapi demi kasih sayang ibu , mak dia sanggup bayar walaupun mahal macam mana pun demi keselamatan anak dia . OK TAMAT ..  oke , sebab tu lah aku cakap cinta itu menyeramkan . masa aku dengar citer ni , naik bulu roma aku .. aku harap korang tak macam ni lah ~ 

NOTE : hargailah seseorang itu , dan jangan suka sangat mainkan perasaan orang macam kau main bola .. tak bagus untuk kesihatan tau ! btw nak kapel tu , jangan lah nak mengada-ngada minta belanja shopping la apa lahh .. kalau dah kawin barulah boleh minta apa-apa .. 







Older Post | Newer Post